⏰ Black Friday-salg Avsluttes 28. nov. 20–50 % RABATT!

Vanlige spørsmål

Generelle spørsmål

  • Hvordan kan jeg kontakte Threo?

    Du kan legge igjen en beskjed på +48459567035 fra kl. 09.00 EST til 17.00 EST eller sende en e-post til theteam@threo.no. Vi svarer på alle kundeforespørsler innen 24 timer på virkedager.

  • Hvordan kan jeg få rabatt?

    Du kan se de beste tilbudene våre på hovedsiden på www.threo.no. Vi tilbyr en rekke sesongbaserte kampanjer gjennom hele året. Hvis du har en kode, er det bare å oppgi den i kassen for å få rabatt på kjøpet ditt.

  • Hva er retningslinjene deres for retur og refusjon?

    Vi aksepterer retur av ubrukte varer innen 30 dager etter levering. Hvis du ønsker å gå lenger og returnere hele eller deler av bestillingen din, kan du gå til våre retningslinjer for retur og tilbakebetaling her og deretter kontakte oss på theteam@threo.no med bestillingsnummeret ditt. Returneringer med dårlig samvittighet, for eksempel en vare som ikke passet, ikke likte fargen/kvaliteten, bestilt ved en feil, kjøpt et annet sted osv. vil bli behandlet separat.


Bestill spørsmål

  • Hvordan finner jeg bestillingen min?

    Etter at bestillingen er lagt inn, vil du motta en automatisk e-post med bestillingsnummer og detaljer om kjøpet ditt.

  • Hvordan kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?

    Vi behandler bestillingene våre svært raskt og kan dessverre vanligvis ikke gjøre endringer etter at en bestilling er lagt inn i mer enn 24 timer. Hvis du oppdager feilen med en gang, kan du imidlertid sende oss en e-post på theteam@threo.no for å se om det er mulig å gjøre en endring.

  • Hvor lang tid tar det å behandle bestillingen?

    Alle bestillinger behandles i løpet av 2-3 virkedager.

  • Hvorfor fikk jeg ikke en bekreftelse på e-post?

    Sørg for at du sjekker søppelpost-, søppelpost- eller kampanjemappen din i tilfelle e-posten har havnet der i stedet for i innboksen din.

    For å sikre at bekreftelses-e-postene våre kommer frem til deg, kan du legge til adressen theteam@threo.no i listen over sikre avsendere for å sikre at bekreftelsen ikke blir sendt til en av disse mappene.

    Hvis du har sjekket disse mappene og e-posten fortsatt mangler, kan du kontakte oss, så hjelper vi deg gjerne

  • Hva skjer hvis bestillingen min returneres til avsenderen?

    Hvis bestillingen din returneres til avsenderen, kontakter vi deg via e-post på den samme e-postadressen som ble oppgitt i kassen. Hvis du oppdager at sporingslenken din viser at bestillingen din returneres til avsenderen, ber vi deg sende oss en e-post på theteam@threo.no og gi oss beskjed, slik at vi kan undersøke saken nærmere.

  • Hva skal jeg gjøre hvis jeg har mottatt et defekt eller feil produkt?

    Hvis du mener at du har mottatt et defekt, skadet eller feil produkt, kan du sende et bilde eller en video av varen og en kort forklaring av feilen til theteam@threo.no . Vi trenger også et bilde av sporingsnummeret på selve pakken, slik at vi kan undersøke saken med en gang.

  • Hva om bestillingen min har blitt stjålet?

    Hvis du har grunn til å mistenke at pakken din er stjålet (for eksempel hvis bestillingsstatusen din er «Levert», men du aldri har mottatt den), må du vente i 5 dager. I løpet av denne tiden kan statusen endre seg, eller en feilleverte pakke kan bli returnert til avsenderen.

    Hvis dette ikke skjer, må du sende inn en politianmeldelse innen fem dager etter statusoppdateringen. Send en kopi av politirapporten og det tildelte politirapportenummeret til oss, slik at vi kan gjennomgå saken din. Forfalskning av rapporter vil få juridiske konsekvenser.


Spørsmål om Betaling

  • Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

    Vi aksepterer betaling via PayPal og med alle større kredittkort, inkludert Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit og Visa Electron (Storbritannia).

    Vær oppmerksom på potensielle gebyrer for transaksjoner over landegrensene.

  • Hvorfor ble betalingen min avvist?

    Betalinger kan bli avvist av ulike årsaker. Hvis du føler at kortet ditt ble avvist ved en feil, kan du legge inn en ny bestilling via nettstedet vårt og sørge for at adressen er riktig.

  • Hvordan gjør jeg betalingen?

    Velg de varene du ønsker å kjøpe, og legg dem i handlekurven. Kontroller innholdet i handlekurven før du går videre til neste trinn. Fyll ut de obligatoriske feltene med informasjon som gjør det mulig for oss å levere bestillingen din til deg. Velg betalingsmåte, skriv inn betalingsopplysningene og bekreft kjøpet. Du vil motta en automatisk e-post som bekrefter bestillingen din og inneholder viktig informasjon om den. Vennligst oppbevar denne e-posten for fremtidig referanse til du mottar pakken.


Spørsmål om frakt

  • Hvor lang tid tar forsendelsen?

    Vennligst se vår leveringsinformasjon for mer informasjon.

  • Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

    Du vil motta en automatisk e-post med sporingsinformasjon så snart bestillingen din sendes. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 48 timer før den første skanningen vises.

  • Er det noen ekstra kostnader for internasjonal levering?

    Frakten er helt gratis. Det skal ikke betales toll/omsetningsavgift ved levering av varene.

Alle produkter med 20 % rabatt
Rabatten din utløper om:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
kr0.00 0